torsdag den 16. august 2012

something old

В эти выходные была замечательная погода, и всюду люди устраивали блошиные рынки. На одном из таких рынков я купила себе "Семейный жирнал", издания 1934 года... И сегодня я решила попробовать приблизится к давно заветной мечте - обаданию старого издания Вога из 50х или 60х. На ибее таких много, но вот цены... За 150 потрепанных и побитых временем страниц просят в среднем 50 долларов... а иногда и все 100! Плюс пересылка.. Поэтому пока я буду просто пускать слюнки на красивые картинки..







А вот это у меня висит на стене :)



14 kommentarer:

  1. раз дело дошло до картин на стене, то у меня такая 3D с подсветкой:

    http://cache2.allpostersimages.com/p/LRG/22/2269/6YPZD00Z/posters/new-york-taxi-no-1.jpg

    но если бы увидела твою - тоже бы не удержалась и купила)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Надя, а я такой пазл собрала в прошлом году! Блин, у тебя аж с 3Д подсветкой - абалдеть!!!! Фотку б выложила как-нить? ;)

      Slet
    2. надо сфотографировать, но не знаю, будет ли на фото красиво выглядеть. если получится хорошо, то посвящу пост тебе и картине у себя в блоге )))

      Slet
  2. А я пускаю слюни от старых обшарпанных ручек Parker. Купила две штуки одну 1958 года, другую 1936, очень недорого, но они такие замусоленные, ааааааааа (я не сильно громко визжала сейчас?) )))))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Оксана, да ты эстетствуешь :)

      Slet
    2. ооооо, респектище!!! Оксан, а они перьевые или шариковые? Тоже давай, выложи как-нить, а мы полюбуемся? ;)

      Slet
    3. Они обе перьевые. Одна живет в Лондоне в здании Земельного Трибунала у моего друга)))) Вторую вполне есть возможность показать, главное, чтобы мой друг принес ее с работы до дому до хаты)))))

      Slet
    4. Оксан, почему твои ручки не живут с тобой???

      Slet
  3. Уже сфотографировала, но чуда не произошло: я не превратилась в шикарного фотографа. Предлагаю довольствоваться тем, что есть:

    http://razzberry-charm.blogspot.nl/2012/08/ny-taxi-no1.html

    SvarSlet
  4. красота.обожаю старые журналы.спецом покупаю сейчас голландский вог)ну маааало ли,вдруг через ..дцать лет моя дочь тоже будет постить старый глянец,хаха

    SvarSlet
    Svar
    1. Юля, тут скорее твоя внучка ;)

      Slet
  5. Дааа, ретро вне времени!

    SvarSlet
  6. Здорово было бы иметь такой журнальчик)

    Правда недавно вернулась с дачи,а там журналы 10летней давности...посмотрела и подумала-неужели это модно было?!

    SvarSlet
  7. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейл Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому широкому світі, і я сказав собі, що будь-який кредитор, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертаюся назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою родину, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейла Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    SvarSlet